ЖАНР: Post-Hardcore/R&B/Pop
ОТ/Д: САЩ | 04.10.2019
ОТ/Д: САЩ | 04.10.2019
ЛЕЙБЪЛ: Rise Records
ОТНЕМА: ~46 минути
ОТНЕМА: ~46 минути
Всичко започва с "Here's To You", която си е чист поп, преди да се включат китарите и да стане нещо заслужаващо внимание. Следва единият от двата големи хита "Drink About It", в които Тайлър Картър сериозно отива в посока Бруно Марс, а вади и един впечатляващ фалцет малко преди финала - и да, знам, че това не е особен плюс за албум с тежка музика, но... тука е така. "Find Forever" е повече фънк, отколкото каквото и да е друго, като даже в края се включват мъжки и женски госпел хорове и саксофон, за да стане обърквацията на сетивата максимална. Следва другият хитов сингъл и може би най-тежък трак в албума "Tapping Out", в който има повече китари и малко жизнеутвърждаващи крясъци, но отвъд това Тайлър Картър отново звучи като нещо средно между Бруно Марс и Майкъл Джексън.
С "Without You" всичко лека-полека започва да отива по дяволите и да напомня за хаотичните Issues от едно време. Парчето е твърде поп и твърде "Явявам се на кастинг за X-Factor", а следващата "Rain" не прави много по-добро впечатление. "Downfall" започва добре с тежки китари, но бързо се разлива в скучни поп-извивки и така остава до края. "Second Best" звучи далеч по-добре и смесва контрастните жанрове подобаващо, а "Get It Right" удря с няколко секунди китари в началото и рязко преминава в поп-фънк, който няма нищо общо с нищо общо. Ужасът става пълен с абсолютно отвратителната "Flexin", която дори die hard феновете им не понасят, защото звучи като много, много лоша песен на Джъстин Тимбърлейк. Това е в контраст с "No Problem (Keep It Alive)", която звучи като не чак толкова лоша песен на Джъстин Тимбърлейк. "Your Sake" е типична поп-балада, която би била хит, ако я изпее... Джъстин Тимбърлейк, а закриващата "Beautiful Oblivion", макар също да започва като мега поп, включва китарите в правилния момент, за да не се наложи да повърнем.
С две думи, "Beautiful Oblivion" показва потенциал в началото, но само след 4 песни всичко се връща там, където слагахме 2-ки и 3-ки на албумите им. Напълно сериозно харесвам "Drink About It" и "Tapping Out" и се надявах повече песни от албума да звучат така, но... уви. А така се бях наканил да кажа повече добри думи и най-накрая да дадем на Issues висока оценка за оригиналното им звучене...
+ + + + +
Оригинално, уникално звучене, смесващо изключително контрастни стилове.
Композициите с повече китари и повече тежко звучене си заслужават.
Повече от очевидно талантливи музиканти.
Композициите с повече китари и повече тежко звучене си заслужават.
Повече от очевидно талантливи музиканти.
- - - - -
Толкова много талант, излят на неправилното място.
Прекалено много поп за сметка на често изоставяното тежко звучене.
След първите 4 трака всичко рязко тръгва надолу.
Тайлър, брато, ако исках да си пусна албум на Бруно Марс или Джъстин Тимбърлейк - щях.
Песента "Flexin" е едно от най-лошите неща (изобщо), които някога съм чувал.
Прекалено много поп за сметка на често изоставяното тежко звучене.
След първите 4 трака всичко рязко тръгва надолу.
Тайлър, брато, ако исках да си пусна албум на Бруно Марс или Джъстин Тимбърлейк - щях.
Песента "Flexin" е едно от най-лошите неща (изобщо), които някога съм чувал.
IF YOU LIKE
Woe Is Me, Sleeping With Sirens, Bruno Mars, Amyst, Michael Jackson, Justin Timberlake и др.
Автор: Testset
[4/10]
0 Response for the "Issues - Beautiful Oblivion"
Публикуване на коментар