Стилът: Metalcore/Post-Hardcore/Pop-Punk
Предизвикателството пред бандите в тези компилации винаги е било да се направят слушаеми версии на съвременните поп-хитове. С годините обаче нещата малко в "Punk Goes Pop" се поизвратиха и много банди мързеливо започнаха да повтарят почти 1:1 оригиналите. И ето, че в 6-тото издание на компилацията има едва няколко сполучливи кавъра, като на всичкото отгоре половината "хитове" никога не ги бях и чувал. Пък не е като де не се интересувам какво става на съвременната музикална сцена като цяло.
Тази година сполучливите преработки са наистина малко и те идват най-вече от доказалите се групи. Така например August Burns Red мачкат конкуренцията с кавъра си на "Wrecking Ball" (Miley Cyrus), а Upon a Burning Body са се възползвали от помощта на Ice-T и са направили заедно здрав метълкор/ню метъл кавър на "Turn Down For What" (DJ Snake & Lil John). Звездите на компилацията обаче за пореден път са We Came As Romans, които сякаш са влезли в обувките на Taylor Swift, за да направят кавър на хита ѝ "I Knew You Were Trouble". Лигав или не - кавърът е перфектно изпипан.
В графата "Добре е, ама коя беше тая песен?" веднага влизат Oceans Ate Alaska с техния кавър на "Drunk In Love" (Rihanna & Jay Z), където встрани от раздвижващия брейкдаун и зверските грухтежи, едвам става ясно, че това изобщо е... песен. State Champs също са се справили окей с "Stay the Night" на Zedd, въпреки почти неспасяемия оригинал. С тоталния хит "Happy" (Pharell Williams) пък са се захванали Palisades, но въпреки големия мегдан за страхотна преработка, парчето се е получило малко скучно и твърде близко до оригинала. Чак на финала се чува нещо, което трябваше да го има поне няколко пъти из песента. Set It Off правят нещо подобно с "Problem" на Ariana Grande, което поне в конкретния случай си е проблем.
Останалото е плява. Тайлър Картър (Issues, ex-Woe Is Me) се вживява като поп-талант в музикално риалити и изпява "Ain't It Fun" на Paramore с възможно най-нежния си гласец, Crown The Empire разочароват с "Burn" на Ellie Goulding, а Youth In Revolt правят 1:1 "Royals" на Lorde, като разнообразяват чак в самия ѝ край (заради което кавърът на Ренди Марш от South Park остава по-добър). Остатъкът от плявата не заслужава внимание, защото нито кавърите са добри, нито са тежки, а хитовият статут на оригиналите е много съмнителен. Затова сега си запазвам добрите попадения от компилацията и ще гледам бързо да забравя остатъка.
От/Год: САЩ, 2014
Лейбъл: Fearless Records
Предизвикателството пред бандите в тези компилации винаги е било да се направят слушаеми версии на съвременните поп-хитове. С годините обаче нещата малко в "Punk Goes Pop" се поизвратиха и много банди мързеливо започнаха да повтарят почти 1:1 оригиналите. И ето, че в 6-тото издание на компилацията има едва няколко сполучливи кавъра, като на всичкото отгоре половината "хитове" никога не ги бях и чувал. Пък не е като де не се интересувам какво става на съвременната музикална сцена като цяло.
Тази година сполучливите преработки са наистина малко и те идват най-вече от доказалите се групи. Така например August Burns Red мачкат конкуренцията с кавъра си на "Wrecking Ball" (Miley Cyrus), а Upon a Burning Body са се възползвали от помощта на Ice-T и са направили заедно здрав метълкор/ню метъл кавър на "Turn Down For What" (DJ Snake & Lil John). Звездите на компилацията обаче за пореден път са We Came As Romans, които сякаш са влезли в обувките на Taylor Swift, за да направят кавър на хита ѝ "I Knew You Were Trouble". Лигав или не - кавърът е перфектно изпипан.
В графата "Добре е, ама коя беше тая песен?" веднага влизат Oceans Ate Alaska с техния кавър на "Drunk In Love" (Rihanna & Jay Z), където встрани от раздвижващия брейкдаун и зверските грухтежи, едвам става ясно, че това изобщо е... песен. State Champs също са се справили окей с "Stay the Night" на Zedd, въпреки почти неспасяемия оригинал. С тоталния хит "Happy" (Pharell Williams) пък са се захванали Palisades, но въпреки големия мегдан за страхотна преработка, парчето се е получило малко скучно и твърде близко до оригинала. Чак на финала се чува нещо, което трябваше да го има поне няколко пъти из песента. Set It Off правят нещо подобно с "Problem" на Ariana Grande, което поне в конкретния случай си е проблем.
Останалото е плява. Тайлър Картър (Issues, ex-Woe Is Me) се вживява като поп-талант в музикално риалити и изпява "Ain't It Fun" на Paramore с възможно най-нежния си гласец, Crown The Empire разочароват с "Burn" на Ellie Goulding, а Youth In Revolt правят 1:1 "Royals" на Lorde, като разнообразяват чак в самия ѝ край (заради което кавърът на Ренди Марш от South Park остава по-добър). Остатъкът от плявата не заслужава внимание, защото нито кавърите са добри, нито са тежки, а хитовият статут на оригиналите е много съмнителен. Затова сега си запазвам добрите попадения от компилацията и ще гледам бързо да забравя остатъка.
+ + + + +
Много сполучливи попадения от страна на ABR, WCAR и UABB (разгадай сам абревиатурите).
Приемливи кавъри от Oceans Ate Alaska, Palisades и State Champs.
Много от кавърите са на доста актуални и хитови парчета, чиито права надали са толкова евтини.
- - - - -
Приемливи кавъри от Oceans Ate Alaska, Palisades и State Champs.
Много от кавърите са на доста актуални и хитови парчета, чиито права надали са толкова евтини.
- - - - -
Някои банди просто не са си дали и грам зор и са си направили кавърите почти 1:1 с оригиналите.
Този път повечето преработки са толкова леки, че да се чуди човек защо изобщо се правят.
Горе-долу половината песни са на "хитове" със съмнително ниска популярност.
Този път повечето преработки са толкова леки, че да се чуди човек защо изобщо се правят.
Горе-долу половината песни са на "хитове" със съмнително ниска популярност.
IF YOU LIKE
August Burns Red, We Came As Romans, Upon a Burning Body, Crown The EMpire и др.
Автор: Undepth
[N/A]
За мен, това издание на поредицата, демонстрира едно нещо перфектно, и това е именно колко безкачествена става модерната музика. Не мога да повярвам, че ABR са се продали толкова жестоко с малоумен кавър на малоумна песен. Думи нямам. Принципно съм фен на тази поредица, защото искрено вярвам, че всеки има нужда от чалга метъл (както му викам аз) в живота си, но това прекрачва границите, или поне тези които моите ценности имат.
Това не просто не може да има оценка, не си струва да я има.
За мен най-доброто подобно ще си остане кавъра на Toxic, направен от Trollfest ^^