Стилът: Alternative Rock/Metal
След необяснимо слабия "The Truth Is..." не подходих към този нов албум на TOAD с кой знае какви очаквания. Дотолкова, че дори не си направих труда да си пусна синглите. Спокойно изчаках да чуя целия албум наведнъж и... виж ти, изненада! "Savages" се оказа приятно завръщане към по-ранното звучене на групата и един от най-силните алтърнатив рок/метъл албуми за 2014-та дотук.
"Savages" е албум, пълен с потенциални хитове. Всички композиции са изпипани, интересни, имат свое собствено звучене и почти всяка от тях можеше да е пилотен сингъл. Като започнем от същинския сингъл "Drown", минем през безспорния хит "Blow" (критикуващ по много ясен и готин начин нивото на съвременната култура) и стигнем до заглавната "Savages", в която, макар и малко незабележимо, се включва самият Алис Купър. И това са само първите три парчета от албума! "Misery of Mankind", "Salt In the Wound", "Panic Room" и "World War Me" също са заредени с (повече или по-малко) хитов потенциал и по-"метъл" звучене, изразено най-вече в тежки и запомнящи се рифове. Очаквам обаче баладата "Angel" да бъде следващата песен от албума, към която да се заснеме видео, тъй като наистина е страхотна, а вече е рядкост да чуеш истински добра алт-рок балада. Ако броим и "The One", значи в този албум има цели две такива, макар и втората да е малко по-близо до клишето за акустична рок балада.
Последните няколко трака в албума са малко по-различни от останалите. "Livin' My Life Like а Country Song", както личи и от името ѝ, е кънтри рок парче, с което явно TOAD се опитват да привлекат и огромната кънтри аудитория в Северна Америка. В песента се включва и Джо Дон Рууни от кънтри групата Rascal Flatts. "In Ruins" пък е лека radio-friendly акустина песен с много мелодичен припев (както каза един колега: "подходяща за леко поклащаща се в танц влюбена жена в романтичен филм"), а за финал е оставена "The Sun Has Set On Me", която ни изпраща с мрачен риф, китарни сола, детски хор и гарваново грачене.
Ако разделим условно албума на 4 части, първите 3 в него са най-силни. Някак логично в заключителната част са оставени малко по-компромисните парчета, но те не са чак толкова слаби, че да ни накарат да забравим колко добра поредица от цели 9 композиции има в "Savages", като близо половината от тях спокойно могат да бъдат и хитови сингли. Затова, ако сте фенове на алтернативния рок и особено ако сте били разочаровани от "The Truth Is...", не пропускайте да си оправите мнението за TOAD с този им нов албум.
От/Год: Канада, 2014
Лейбъл: Roadrunner
След необяснимо слабия "The Truth Is..." не подходих към този нов албум на TOAD с кой знае какви очаквания. Дотолкова, че дори не си направих труда да си пусна синглите. Спокойно изчаках да чуя целия албум наведнъж и... виж ти, изненада! "Savages" се оказа приятно завръщане към по-ранното звучене на групата и един от най-силните алтърнатив рок/метъл албуми за 2014-та дотук.
"Savages" е албум, пълен с потенциални хитове. Всички композиции са изпипани, интересни, имат свое собствено звучене и почти всяка от тях можеше да е пилотен сингъл. Като започнем от същинския сингъл "Drown", минем през безспорния хит "Blow" (критикуващ по много ясен и готин начин нивото на съвременната култура) и стигнем до заглавната "Savages", в която, макар и малко незабележимо, се включва самият Алис Купър. И това са само първите три парчета от албума! "Misery of Mankind", "Salt In the Wound", "Panic Room" и "World War Me" също са заредени с (повече или по-малко) хитов потенциал и по-"метъл" звучене, изразено най-вече в тежки и запомнящи се рифове. Очаквам обаче баладата "Angel" да бъде следващата песен от албума, към която да се заснеме видео, тъй като наистина е страхотна, а вече е рядкост да чуеш истински добра алт-рок балада. Ако броим и "The One", значи в този албум има цели две такива, макар и втората да е малко по-близо до клишето за акустична рок балада.
Последните няколко трака в албума са малко по-различни от останалите. "Livin' My Life Like а Country Song", както личи и от името ѝ, е кънтри рок парче, с което явно TOAD се опитват да привлекат и огромната кънтри аудитория в Северна Америка. В песента се включва и Джо Дон Рууни от кънтри групата Rascal Flatts. "In Ruins" пък е лека radio-friendly акустина песен с много мелодичен припев (както каза един колега: "подходяща за леко поклащаща се в танц влюбена жена в романтичен филм"), а за финал е оставена "The Sun Has Set On Me", която ни изпраща с мрачен риф, китарни сола, детски хор и гарваново грачене.
Ако разделим условно албума на 4 части, първите 3 в него са най-силни. Някак логично в заключителната част са оставени малко по-компромисните парчета, но те не са чак толкова слаби, че да ни накарат да забравим колко добра поредица от цели 9 композиции има в "Savages", като близо половината от тях спокойно могат да бъдат и хитови сингли. Затова, ако сте фенове на алтернативния рок и особено ако сте били разочаровани от "The Truth Is...", не пропускайте да си оправите мнението за TOAD с този им нов албум.
+ + + + +
Един от най-качествените алтърнатив албуми за 2014-та дотук.
Частично завръщане към звученето от ранните албуми на групата.
Добре премислени композиции, в почти всяка от които има хитов потенциал.
Тайлър Конъли има идеалният глас за този вид музика.
- - - - -
Частично завръщане към звученето от ранните албуми на групата.
Добре премислени композиции, в почти всяка от които има хитов потенциал.
Тайлър Конъли има идеалният глас за този вид музика.
- - - - -
Не особено убедителен "финален спринт".
Още малко тежки рифове нямаше никак да навредят.
Ако не пишеше, че Алис Купър участва в "Savages" нямаше и да разбера.
Още малко тежки рифове нямаше никак да навредят.
Ако не пишеше, че Алис Купър участва в "Savages" нямаше и да разбера.
IF YOU LIKE
Shinedown, Seether, Hinder, Rev Theory, Daughty, Alter Bridge, Crossfade, 3DD и др.
Автор: Testset
[8/10]
0 Response for the "Theory of a Deadman - Savages"
Публикуване на коментар